25/4 - Hurtig, Mot Rörvik

Ja nu var jag tillbaka igen! Sitter på båten som jag gjorde förra våren samma tid :) Fast en annan båt. Nu har jag landat på MS Nordnorge. Helt okej men man känner ju typ inte en kotte =/ Men det kommer ju!
Va i disken första kvällen när jag kom ombord men nu går jag som dagvasker ist. eller Lokalvårdare som det så fint heter på svenska ;) börja klockan 5!! vilket inte är lika kul men på ett sätt ganska skönt med..

Nu sitter jag uppe i bar 7 med datorn och lyssnar ofrivilligt på norska skum musik som bartendern spelar. Så det änså som saknas egentligen som jag hade förra året är Stina Linn och Bettan! Usch va tradigt det är utan er !

Men man får se det postitivt! Det jag tänker på för att klara mig här denna turen är att jag få komma hem och träffa alla hemma men också mitt besök i Stockholm då jag ska "få tillbaka" mina dreads! :) haha.



      Så ser det ut där jag sitter :p --->


Folk man saknar från Nordlys!
     

Självklart saknar jag folket hemma men jobbarkompisarna vill jag ha häääär! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0