27/4 - Svenskt tillskott!

Tjenixen!

Idag anlände ingen mindre än BETTAN till båten :) wiiie! och dessutom delar vi hytt! UNDERBART! ytterligare en svensk på båten just nu är vi 4 st skulle varit 5 men den svenska hovmästaren är på fri =/

Igår fick jag lite panik för jag får  ingen social underhållning. När jag är ledig på dagen är det ingen annan som är det och när dom är lediga jobbar jag så fick lite panik och ringde o pratade min älsklingen :) Så imorgon ska jag prata med lillchefen och se omn man kan lösa det :) Lite nervös för man vet aldrig var man har henne riktigt. Hon är trevlig och allt men som sagt man vet aldrig riktigt med henne tyvärr. SÅ jag skriver och ge er en uppdatering senare i dagarna :p

idag sitter jag iaf på deck 4 och på deck 4 ligger även cafeet där Svensken Isabell jobbar. Så hon kom så sött och serverade mig vindruvor! :) Hon är så söt :) Men snart är det dags att packa ihop och krypa ner i sängen! Håll nu tummarna på att lillchefen är på bra humör imorgon och kan tänka sig att ändra lite i tiderna på något sätt!

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0