29/4 - ohbvdsvoljd

Blää är trött och seg och vill hem idag! Verkligen dålig dag idag men pallar inte ta allt. Men lill chefen har varit bitsk idag då hon inte har sovit mer än 2 h ! och det har naturligtvis gått ut över oss. Ingenting har varit bra så vi har fått göra om saker och ting och hit och dit. Men då jag har provtid 11 dagar kan jag ju inte börja tjabba med henne nu! :p hehe

Annars har dagen varit trevlig. Druckit alkoholfri ingerfära öl idag för första gången. Ja jag vet det låter sinnessjukt äckligt men ack va fel man kan ha ibland :) Den va kanongod! Det trista är ju att den inte finns på så många ställen. Smakar typ som läsk :) hehe. Nej nu ska jag går ner och mäta upp Bettybooooop :) Track henne litt :)

Så ska avsluta på msn med min underbara mamma :)

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Myre

Hur länge jobbar du? Får man ha dig hemma på srf? :)

Hoppas du har det gott! Gung gung!

/My :D

2010-05-02 @ 21:37:30
Postat av: babbz

Jag är inte hemma under SRF :,(

2010-05-24 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0