Påsk!

Tjoohoo!

Påskhelgen har varit hyffsat livad ;) Torsdagen följde jag med Sofiepropp till någon lokal fest. Sen när klockan blev halv 10 så tog jag taxi till Mingel för att stå i kö helt själv en timme innan jag kom in och möttes av Ante Palme och Bennie :) Sen delade man taxi med Ante.

Fredagen hämtade jag Bella i Ronneby då hon skulle sova här. Skulle grilla på kvällen så bror, Ante, Sofie, Lippa kom också hit grillade och hade det mysigt.

Lördagen blev lite stressig. Lämna Bella i Ronneby för att hämta bror och köra till mormor och möta resten av familjen och Älsklingen och äta påskmiddag :) GOTT! :) Sen bar det i till stan och plocka upp Miss. D och börja plocka i gaderoben efter kläder till kvällen :)
Senare skulle alla gå ut och jag fick ta Sofies plats i första så jag glömde ju allt va pengar, kort och leg heter men det ordnade sig :) Men sen visade sig att det bara är Dea lippa och Robin som kommer ut. Pallade inte stå i kön till Mingel så vi drog till Compa ist vilket faktiskt va heeeelt okej :) SÅ helgen har varit kanon!

Idag har jag hämtat Bella igen. Städat lite spelat spel och så :) Ska snart ställa mig och göra mat ! Spaghetti och köttfärssås får det bli :) gottgottgott! :) Sen kanske hälsa på någon :) Och senare blir det mys med film..


Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!

Skulle bara höra vad det är för hund du har =) Är det en CC?



MVH Fia

2010-04-05 @ 17:26:58
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0