14/12 - Hoooome

Sitter helt förslappad i soffan med bror. Kom hem i söndagskväll sen dess har vi bosatt oss i soffan bägge 2 :p

Iaf helgen på båten har varit helt okej. Provat på allt där nu. Butik, städ o restaurang :) Butiken is the shit ;)
På söndag när vi va på väg till Kkrona så gick de sjö så satan! 35m/sek. Så blev ganska mycket gungande men tur som jag har blir jag inte sjösjuk..
Kom in försent och när jag väl kommit mig av båten o ska åka hem så har låset på förasidan frusit. Låser upp passagera sidan och få slita som ett djur för att få upp dörren.
Stannar på ett sleven för att handla. Och när jag ska in i bilfan sen (måste hoppa in o ut genom passagera dörren) Snubblar jag o sätter bilnycklen rätt i tummfilen ! AJJ! så nu sitter jag med ett obehagligts sår som gör ont..

Men nu är jag iaf hemma! O lägenheten ser hemsk ut ! Grejer ÖVERALLT ! :p så måste nog ta o städa idag och köpa present till mamma som fyller år imorgon :)

Men innan jag gör de så ska jag godta utmaningen av Fis Sofie :)

1. Vad heter du? Sabina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Suga
3. Flicknamn: Saga
4. Pojknamn: Sixten
5. Yrke: Stenläggare
6. Färg: Silver
7. Klädesplagg: Shorts
8. Mat: Spaghetti
9. Sak i badrummet: Skrubb
10. Plats/stad: Stockholm
11. En orsak att vara sen: soppatorsk
12. Något man skriker: Spring !
13. Film: Saw
14. Något man dricker: Sangria
15. Band: Snöblind
16. Djur: Sjöhäst
17. Gatunamn: Stekelvägen (korpadalen)
18. Bil: Seat
19. Sång: Sensimillia

'den du Sofie ! ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

inte illa barbro! :)

2010-12-15 @ 10:44:40
Postat av: Sabina

nej de e ganska bra gjort av mig faktiskt ;)

2010-12-16 @ 13:15:28
URL: http://babbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0