Hur dum få man vara

Hur dum få man vara egentligen? Jag ska åka ivæg på båten och vara borta 24 dagar och glømmer PLÅNBOKEN!
Dær ræk alla guldstjærnor jag samlat ihop detta året!
Så nu har jag fått føra øver pengar till Bettan som kommer imorgon så hon kan køpa med sig lite saker och ta ut lite pengar till mig. Daniel har skickat plånboken men det tar ju ett x antal dagar innan jag får den.

Och nu steg jag upp vid 17.45 i tron om att jag skulle på jobb 18.30 men ikke! Då har de flyttat fram middagen på grund av att de ær lite gæster.
tycker det va lite jobbigt och resa tillbaka på båten denna gången.. Vet inte riktigt varfør. Men det går øver hoppas jag :) Det kænns nog extra jobbigt att jag missar rock festivalen och jag vet att ALLA kommer vara dær .. Men det blir ju ev. Amsterdam eller Peace and love før mig nær jag går av :) wiiie! hehe.
Nej nu ska jag styra innan jobb :)

Frid!

Kommentarer
Postat av: Kim och Kevin

Ja! Kvicka dig hem igen unga dam!! :D

2010-06-07 @ 20:45:06
URL: http://myloovedones.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0