15/3 - Mycket har hänt!

Stressade för att komma av båten den 10e efter att ha tagit ett jobbigt Hejdå Till Stina Linn och Carro för att komma i tid till flyget. Lurade Miss D om tiden jag skulle landa i Köpenhamn men tillslut anlände jag 20.15. Efter kramar, prat i mun och några kramar till tog vi Tbanan till Norreport för att slänga av min packning, snabbdusch och lite mat. Delade ett par cider innan vi letade upp en liten kvarterskrog och delade på en 1L cider´och pratade om ALLT mellan himmel och jord. Underbart! Blev lite smått lulliga och begav oss hem för att ganska omgående somna.

På torsdag förmiddag följde D med mig till stationen och vinkade av. Under tågets gång hann jag med ett X antal heroes avsnitt och lite musik innan jag hoppade av i Karlshamn igen och blev hämtad av Björn.
Lite senare begav sig jag och Daniel upp till Mor och far för att äta middag. Gott! Sen blev det hem och nana kudden.

Fredagen blev lite oväntad fick hoppa in och jobba på Båtsmans FSK. Men det va mysigt :) Väl hemma sov jag ett par timmar innan vi åkte in till Afterworken på Mingel, drack lite och va med på musiktävling.

Lördag begav jag och Hanna oss till Kalmar för att träffa Anna och för att fira Vendela som fyllde 20 :) Trevlig kväll! Tyvärr var vi tvungna och bege oss hem tidigt på söndagen så blev inte så mycket mer men Ska ju hämta Anna på Onsdag så då blir det Mys!

Idag är det måndag och Daniel har varit dålig så han har varit hemma.. Stackarn. Men nu mår han iaf bättre efter jag va snäll och gjorde mat till honom :) Men förmiddagen har bestått av en liten stunds mys med Sara, Kim, Linn, Kevin och Neo :) Besiktning av audin, handla och ännu mer mys med Sara, Kim och deras söta små pojkar!

Nu sitter jag här och är ganska slut måste jag säg. Kollade även in Sandra Bullocks nya film The blind side. Sjukt bra! Den rekomenderas starks till alla som har empati :)

Bilder från allt detta kommer inom kort! :)

Godnatt folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0