28/3 - Degig Söndag

Idag har varit en väldigt slapp dag måste jag säga.. Det ända jag gjort som är vettigt är att jag och mamma har varit ute med hundarna så de fick springa av sig riktigt :)
Annars har det bara varit deg i Sängen och soffan :) Skänt det med. Sen nu ikväll tittade jag och älsklingen på Percy jackson. Helt okej film om man gillar sådana filmer !

I fredas var vi i Kalmar och kollade på Sture! Grym va han faktiskt! Träffade då också hela Kalmar gänget utom Henke som gottar sig på filippinerna eller va det va.. Sov hos Martin och Åsa i deras nyköpta hus. Super mysigt! :D kul och träffa dom igen. Var ju ett bra tag sen. På väg hem så stannade vi till vid Niklas och Sara för att hälsa på en snabbis. Mycket trevligt och se dom också ! Och lilla Alva som är så söt och så fruktansvärt lik Sara :)

På kvällen på lördagen körde jag och hämtade Sara och Neo då johan skulle ha lite fest då han fyllt år. Så vi begav oss hem till mamma på fika och prat. Körde Bror och Daniel till mörrum och sen blev det mys här hemma :) Mycket trevlig helg måste jag säga! Och nästa helg blir nog med mycket bra då Anna med kommer hem, Bella kommer ner och det blir utgång med Sara och allihopa :)

nu ska jag slänga mig i sängen igen :)

Gosnatt allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0