30/3 - Mys!

Idag har verkligen varit en skön dag! Var gött väder så jag tog Bob och gick upp till pappa för att jag skulle få låna deras bil och bob skulle få leka lite med Kelly. Sen åkte jag upp till Sara där också My befann sig och självklart Neo. Satt och pratade skit och kollade HM katalogen :p Sen bestämde vi oss för att lyxa lite och åkte till Sweden rock restaurangen äta. GOTT! :)

Körde och lämnade Sara, Neo och My och plockade upp Linn påvägen till stan för att ta en fika med henne och Lippa. Blev dog ingen långvarig fika då jag redan kände mig skit trött! Så har kommit på att jag ska börja ta vitaminer och se om de hjälper :) Jag och Linn tog en runda till bubbeltian för att köpa färg och lite fjädrar och grejer så jag skulle kunna pynta mitt påskris :D

Sen ville Linn måla påskägg så vi satte igång med att blåsa ut äggen och sätta tråd i dom innan vi började måla. Men det gick hyffsat bra iaf :D haha. nej men de blev väl fint :D

Körde hem Linn till sin mor när vi skulle till mörrum men efter vi släppt av henne kom vi på att de e långt och köra till mörrum så ringde Ante och Sofie så vi stannade utanför dom och tog en sväng om innan vi körde hem igen.

Så nu ligger jag här och är ganska trött. Låter som en stressig dag men den har inte alls varit det :p Det har varit ganska slapp :) men nu ska jag hitta något att glo på och somna tidigt så jag ska vara chafför åt mormor och morfar imorgon :)

KRAAAAAAM :)

Kommentarer
Postat av: Ana

Hejsan! :)



Ta chansen och vinn valfria mineralögonskuggor från e.l.f cosmetics. Jag drar en vinnare 6 april.

Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment



(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren, om du vill)



Kram Ana

2010-04-04 @ 15:33:29
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: mersiha

fin blogg :)

2010-04-04 @ 17:09:30
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0