1/5 - Jobb, deklaration, Jobb

Det är vad jag gör denna dagen.. Denna jävla deklaration. de hade tydligen ingen färdigställd till mig (eller någon av de andra svenskarna på hurtigruten) Så måste fylla i allt själv och så har jag inte fått min papper från mina arebetgivare! och det kommer jag på nu! Men varför skulle jag tänka på allt när man brukar få ett färdigställt ? :)

Sen måste jag säg att jag blir irriterad på folk hemma... hur kan man vräkar ur sig saker för att försöka framställa sig själv som bättre bara för man tappade sig för lite sen? Så jävla ynkligt! Särskilt när det enligt mig, handlar om allvarliga saker? som verkligen kan såra folk? Då blir jag förbannad. Den personen ska inte komma hem till mig på ett tag då jag är hemma iaf!

Nej nu ska jag ringa runt och få kontroll uppgifter.. BLÄ! men men måste göras..

ta hand om er! Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0