20/5 - Gött !

Igår var det riktigt varmt. Kvavt men varm. Så bestämde mig för att slå två flugor i en smäll. Att hälsa på mormor och morfar nu när jag kommit hem och att rasta Bob rejält. Så satte mig på cyklen och cyklade. 1 mil! Klappade mig själv på axlen efteråt. Mycket stolt över mig själv. Inte bara för jag cyklade men just att Bob var med :)

Blev hämtad av älsklingen. Hem och klippte gräset. luktar så gott! Nyklippt gräs. Det gillar vi. Sen lite rens i förrådet. Mycket bra dag! Mycket skoj, skratt och just att få många bra saker gjorda. Det är bra! Sen för att fira allt så cyklade jag och Daniel till stan för att ta ett par kalla med Robin Lippa Axel och Gert.

Idag däremot har bara varit underbart mysig! Lunch med Lippa och Daniel på Briggen. Sen åkte Lippa med mig till Långasjön där vi paddlade kanot. Gillas! Sen letade vi upp de ursköna solstolarna och satte på
Sture Allens dansorkester på Ipoden och kolla tidningar. Mys!
Efter lite mat i magen hoppade vi in i bilen igen för att kolla på Johan när han spelade fotboll. Blev sugen själv! Så nu hoppas jag att de går med på att ha mig i laget :) Det ska också tilläggas att de vann! :) hehe.

Nej jobb imorgon. Känns helt skumt. Jag som är ledig från mitt "riktiga" jobb så ska man jobba imorgon i alla fall. Men det är ju "mina" barn. Allihop! Så nu blir det Tv innan sömnen tar en helt.

Godnatt folkens

Kommentarer
Postat av: Anna :)

Heeej! Nu får du nog ta och uppdatera bloggen lite ;P har ju inget att läsa =) ses snart! Kraaam

2010-06-03 @ 09:22:40
Postat av: Anonym

Heeej! Nu får du nog ta och uppdatera bloggen lite ;P har ju inget att läsa =) ses snart! Kraaam

2010-06-03 @ 09:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0