5/5 - Ögon i kors!

Ögonen går snart i kors på mig! Måste verkligen sova lite mer ikväll. Så tro jag ska lägga mig snart sen kommer resten av gänget och väcker mig när det har slutat :)

Igår var det Bergens dagen! Jäkla stress och rännande var helt färdig. Så hör att fira att vi va klara och koppla av lite så bestämde Jag, Henrik, Betten, ruth, Lene och disk- killen att vi skulle bada bubblebad :) Så jävla skönt och avkopplande samtidigt som vi hade riktigt kul!  Mysigt och bada ute när du åker båt :) Me like :)

Shoppade lite i Bergen med såklart! Lite underkläder, linne och lite hudprodukter som man aldrig kan få för mycket av här ute! Är som att komma till en annan värld när man kliver på båten! Luften ärr torr och sträv. Visserligen är det lite som om det är ett annat liv hela grejen. Att man har ett liv hemma och ett här om ni förstår hur jag menar? Underligt men det är lite så. Du har dina närma vänner här och de de bara småprata med. Du hittar på saker på kvällarna. Myskväll, filmkväll, badar osv :) Det är väldigt mysigt här! Måste säg att jag trivs bättre här en Nordlys! Mycket bättre sammanhållning och yngre folk här! KUL!

Nej nu är det sovdags i några timmar :)

Ta hand om er ni underbara! Kraaam och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0