10/11 - Dags?

Fundera på om det är dags att ge bloggen en sista chans :p Och det få verkligen bli Sista chansen..

Har kommit in i lägenheten hyffsat bra nu. Fattas en riktig Tv och lite blommor osv men annars helt klart bebolig ;)
Och för er som har noll koll bor jag nu i en 2.5 i Karlshamn..

Denna dagen började med att min underbara Linn ringer och väcker mig vid 8. Då har hon slutat nattskiftet och vill komma upp.
Går ner och öppnar till henne sen sitter vi i köket och pratar skit en timme innan Linn säger: Är det okej om jag me sover här? Självklart så vi lägger oss. Vaknar av att Bob är på mig och vill ut. SÅ ta honom och traskar bort till affären och köper frulle till oss alla.
Sen är jag så snäll så jag gör äggröra och bacon osv till Linn :) Nu har hon åkt och jag och Bob har mys i soffan.

Senare idag blir det att lämna Bob hos Daniel en sväng medan jag och mamma dra till Ikea en sväng. Sen måste jag verkligen få tummen ur röven och packa upp de sista som ligger i lådorna. Men de e ju bara såå tråkigt :p

Nej om man kanske skulle slänga på en film sålänge? Ja de få nog bli så.


Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anna :)

Det var på tiden att du skrev! skriv mer! :P hahaa

2010-11-10 @ 21:35:29
Postat av: Sabina

haha i will :P

2010-12-14 @ 10:32:48
URL: http://babbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0