2011

Hoppas verkligen detta jävla år blir bättre än det började..
Julen firades ombord på MS Nordnorge och va helt okej och mysig :) men nyåret kunde nog inte varit värre!
Med inte en enda vän hemifrån och utan Henrik firades såklart med ombord. Men tur som det är hade jag underbara vänner ombord som gjorde kvällen lite bra ändå :) Och det ska dom ha ett STORT tack för :)

Men dagen kändes helt konstig och jag va nog mest tråkig och ledsen..
Men inte nog med detta utan natten efter blir jag pissdålig och spyr HELA natten och sover ingenting! o få ligga instängd på lugaren i 2 dygn.. KUL ! njaa..

Men nu har jag äntligen kommit hem och det känns verkligen så skönt! Ligger hemma i soffan o mår lite halvkasst och beklagar mig för min bror som sitter o plirrar på datorn.

Imorgon hoppas jag på en bättre dag med mindre knäll från mig och massa mys med Annika Sara Neo och Linn :)
Så nu ska jag bädda ner mig, kasta på en film och bara inte göra ett skit :)

Hoppas ert nyår va bättre än mitt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0