9/1-2011

Sitter hemma med helt blandade känslor. Sjukt ensamt nu när Bror och Daniel åkt ner till Thailand. Lämnade dom på Kastrup igår. Och det är ju lite så va att dom har varit dom jag hängt med på sista tiden. Eller ja. Johan har ju bott hos mig så blir extra tomt nu när han inte är här.

Annika som åkte i morse är också redan saknad. Min underbara lilla tyska vän :)
Dea som befinner sig i Köpenhamn kommer ju faktiskt senare i Januari innan jag åker.
Och så Anna i Kalmar som snart fyller år :) Saknar dig! Vem ska jag nu spela backgammon och kolla på massa filmer med? ;)

Sen finns det ju en massa andra man saknar också och vissa är jag till och med lite irriterad på. För nu har jag tröttnat på att alltid höra av mig. Så nu lägger jag ner det och lägger min energi på de människorna jag vet tycker om mig, hör av sig till mig och som verkligen förtjänar min kärlek och engagement :)

Och jag måste få klaga lite.. JAG HATAR KARLSHAMN iaf just nu när det är tomt på folk och när det har lagt sig ett stort jävla istäcke över hela Karlshamn vilket gör att man riskera att bryta benen så fort man tar ett steg utanför dörren. INTE okej! Va ju tvungen och halka mig ut för Bobs skulle. Vi såg ut som två olika versioner av Bambi på hal is..

Nej om jag skulle göra lite nytta när jag ändå inte kan vara ute? så som städa o diska? Tråkigt men behövligt!


Take Care
Love

Kommentarer
Postat av: Gisse

när isen har lättat tycker jag vi tar en promenad i skogarna här med doggisarna :)

2011-01-09 @ 22:07:29
URL: http://giselasvensson.blogg.se/
Postat av: Gisse

när isen lättat tycker jag vi tar en promenad här i skogarna med doggisarna :)

2011-01-09 @ 22:08:52
URL: http://giselasvensson.blogg.se/
Postat av: Gisse

när isen lättat tycker jag vi tar en promenad här i skogarna med doggisarna :)

2011-01-09 @ 22:08:57
URL: http://giselasvensson.blogg.se/
Postat av: Gisse

när isen lättat tycker jag vi tar en promenad här i skogarna med doggisarna :)

2011-01-09 @ 22:08:59
URL: http://giselasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0